Ansatte

Trafikklærer
E-post starttrafikkskole@gmail.com

Om trafikkskolen

Velkommen til Start Trafikkskole.
Vi underviser i dag i Trafikalt Grunnkurs, Bil (manuell/automat), og Tilhenger. Teorilokalet er lyst og moderne, og motorparken består av en BMW X1 (manuell) og Tesla Y (automat/tilhenger opplæring).
Vi ønsker å være en fremtidsrettet skole med fokus på kvalitet i hvert ledd. Hos oss skal du føle at hver undervisningstime gir godt utbytte. Er du fornøyd, er jeg fornøyd!

Ved spørsmål, ta gjerne kontakt på 95735841.
Mvh Frode Nøss

Gustav Vigelands vei 55
4513 Mandal

E-post: starttrafikkskole@gmail.com